Livingroom

Jag hade en så otroligt grym studentskiva igår! Så jäkla nöjd med allting. Jag har så himla fina vänner som sket i att dem skulle upp och jobba idag bara för att komma och fira med mig. Ni är så jävla bra. Finns inga bättre vänner än mina. Alla körde verkligen all in och jag hade sååååååå roligt. Haha skulle kunna skriva en hel bok om hur nöjd jag är men det slipper ni. Så TUSEN tack till världens bästa vänner som kom och gjorde kvällen perfekt. Ni är guld. Och självklart ett stort tack till mamma, min bror och Jonas för att ni var med på middagen och gjorde den super. Och sist men inte minst, ett tack till min klass som är så braaa! Puss på er allihopa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0