Mys fredag med min älskling

Igår var det jobb på cubus i haninge centrum. Så jääääkla bra. Eller asså det är verkligen super bra på alla cubus jag jobbar/jobbat på men det var så jäkla skönt att kunna ta tåget 15 minuter innan jag började, istället för att behöva åka nästan 1 och en halvtimme innan. Jobbade iallafall 10-19 så det var ett hyfsat långt pass. När jag slutat stod min älskling utanför med bilen så drog vi in till Friday's och käkade. Satt hur länge som helst och pratade om framtiden och massa annat. Är så glad över att jag har hittat rätt person att spendera resten av mitt liv med. Älskar dig så himla mycket Dawid! Nu är jag påväg till cubus i haninge igen. Jobbar 12-17, riktigt skönt. Ikväll blir det mys med mina tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0