Och där var helgen slut

Varför går tiden så himla fort när man har roligt? I helgen var det summerburst och FYFAN va bra det var. Har haft så sjuuuukt kul och självklart är det tack vare mina älskade vänner och pojkvän. Lägger upp bilder i ett nytt inlägg snart. Förutom summerburst så har jag hunnit med söta Benjamins dop och shopping, snart har jag en fulländad sommar garderob. Sweet. Något som inte var lika sweet var att gå upp imorse för att åka och jobba. Tur nog så gick dagen snabbt så det var ingen fara. Men så fort jag kom hem så var det raka vägen ner i soffan. Tänker inte röra mig här ifrån. Imorgon är jag leeeeeedig vilket betyder sovmorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0