En bra dag

Jobb på taxi S 8-14, efter det mötte jag upp mamma, bror, syster och Valentina. Så käkade vi en sen lunch och gick runt i stan. Super mysigt! Efter det åkte vi till farsta där vi köpte lite små saker, ÄNTLIGEN har affärerna fått in kläder som faller mig i smaken (min garderob gråter typ nu), så imorgon och på torsdag blir det mer shopping! *Glad tjej*. Åkte hem snabbt och sen åkte jag och min älskling tillbaka till farsta för att fixa min klocka som jag fick av honom i student present! Den e så så jäkla fin, jag typ dör varje gång jag ser på den. Världens bästa. Finns ingen som honom. Efter det åkte vi hem och nu har vi myskväll. Har spenderat kvällen ute på baksidan, satt där tills det blev tillräckligt kallt för att hoppa in i en varm dusch. Nu ligger vi i sängen och kikar på fotboll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0