1 juni

Och så var utbildningen klar! Tiden har gått så himla fort och jag har lärt mig sjukt mycket på ändå rätt så kort tid. Allting känns super bra och jag längtar typ till mitt första riktiga jobb pass. Idag är det första juni, vilket betyder att det är 6 dagar kvar till studenten, 12 dagar kvar till min och Dawids 3 års dag, 14 dagar kvar till Summerburst, 21 dagar kvar till midsommar och 29 dagar kvar till min födelsedag! Mycket som händer den här månaden. Bara massa kul! Just nu sitter jag på tåget påväg till jobbet, jobbar i Sollentuna idag (cubus), så kom förbi och säg hej om ni kan! Ikväll, om vädergudarna vill, så ska jag, Pips och Sarah glida runt på stan och ha en liten tjejkväll. Kommer bli grymt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0