Livet kan inte bli bättre just nu

I söndags vart det sömn i ca 3 timmar sen upp och jobba igen. Lovely. Slutade kl 17 och skyndade mig hem. Somnade på direkten. Tröttare än tröttast. Blev dock svårt att somna sen när det väl var dags.

Igår hade jag en så sjukt bra dag med mina älskade vänner. Dem hade planerat en heldag som jag fått i studentpresent. Dem lurade med mig först hem till fam Fredriksson, där det var mega frukost och solning. Efter det fick ögonbindeln och hörlurarna åka på igen. Så lurade dem in mig i en karusell på gröna lund. Hahaha chocken när jag väl tog av mig bindeln och upptäcker att jag sitter i en berg och dalbana. Hahah trodde vi skulle åka buss. Resten av dagen bestod av skratt i mängder. Mina tjejer är verkligen världens bästa. Är så jäkla tacksam för allt ni gjort. Så fint. Avslutade kvällen på en as mysig restaurang på östermalms torg. När jag kom hem stod min man utanför. HUR perfekt dag? Jagälskarersåmycketminabästavänner. Ni är fan värda allt. Och som pricken över i:t så fick jag somna i min mans armar. 

Kommentarer
Postat av: miss p

<3<3

2012-07-21 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0