Spelkväll!

Gårdagen hos Kakan vart riktigt lyckad. Hade jätte roligt hela kvällen! Vid 12 var det dags för utgång men trötta jag åkte hem till min man och sov istället. Riktig partypooper men hey what to do. Idag har jag inte gjort mycket alls. Var och titta på innebandy med Dawid och Malin. Efter det har jag bara övningskört och slappat i min säng - inte bra eftersom jag ska bli hämtad om typ 10 minuter och jag har inte fixat mig alls. Såklart. Så otroligt typiskt mig. Vi tjejer ska hem till Veronica och käka tacos och spela massa sällskapsspel. Kommer bli as kul! Får se sen om det blir utgång eller inte. Det återstår att se. Ha en fin lördag!



Bilder från igår hos Kakan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0