Sjukling

Igår var det skola 9 till halv 5. Fick massa saker gjort trots att jag är som en levande zombie som levt på nässpray och alvedon hela veckan. Jobbade väldigt mycket med mitt och Denise projektarbete, vilket är att fixa vår studentskiva! Smart va? Vi är snart klara med våra medaljer som alla i klassen ska få, super fina blir dom. Efter skolan åkte jag hem till min Pippilotta för middagsmys och körkortsteori plugg. Jätte skönt att ha någon som pluggar precis samma sak så att man kan hjälpa varandra och förstå bättre.
Har praktik idag och imorgon men eftersom jag kämpat hela veckan med massa mediciner för studiernas skull så kändes det mest värt att kurera mig idag och imorgon så att jag slipper vara sjuk. Har legat i soffan och pluggat körkortsteori sen 9 imorse. Ska ligga kvar här resten av dagen och fortsätta plugga och sova. Morgondagen lär se precis likadan ut.


Haha hungriga tjejer igår på lunchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0