Riktigt onödig dag

Den här dagen har varit bajs. Ingenting har gått min väg idag. Glömde packa ner träningsskorna igår, så imorse innan skolan drog jag mig hemåt från Dawid för att hämta skorna. Självklart låg skorna gömda hos Dawid. Så jag hade gått hem till mig i onödan. Ville typ slå huvudet i väggen. Ringde Dawid och fick ut mina aggresioner, så bad han mig ta med mig hans träningsskor. Kommer halvvägs till bussen och inser att jag glömt hans skor. Fick springa röven av mig. Hann precis med bussen. Kom till skolan och hade inte en enda lektion. Asså skiiiitdag. Hade alltså kunnat stannat hemma från första början. Efter skolan kom Dawid och hämtade mig, så var vi förbi honom för att hämta mina förbaskade jävla träningsskor. När vi kommit en bit på vägen inser jag ATT JAG GLÖMT TRÄNINGSSKORNA. Asså hur lyckas jag? Det var iallafall riktigt skönt att få ta ut varenda aggression jag hade i kroppen på gymmet. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0