Födelsedagskalas i örebro

Gårdagen vart jätte lyckad! Alva är så söt så att jag bara vill äta upp henne. Så himla charmig och glad liten tjej. Haha får största leendet bara av att tänka på henne. Kalaset vart iallafall jätte bra med god fika och massa presenter. Bästa av allt var att jag fick spendera tid med min pappa, två systrar och Alva. Kan vara det bästa som finns. Saknades bara våra 2 andra syskon som tyvärr inte kunde följa med. Men nästa helg ses vi igen, fast utan Jenny (en av mina systrar). Så typiskt att vi aldrig träffas alla 5 samtidigt. Men bättre än ingenting! Vid 7 åkte jag, Dawid och Jenny hem. Hade velat stanna längre men det får bli en annan gång. Tack för en super mysig dag min fina familj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0