110112

Att ha magont kan vara bland det värsta som finns. Får kramper som gör att jag typ vill dö för att det gör så ont. Den här dagen har med andra ord inte varit så rolig. Har legat i soffan med mormor & morfar och inte gjort något alls. Fram tills min syster kom hem till oss och det var dags att färga hennes hår. Är hennes personliga frisör och är den enda som får röra hennes hår så jag hade inte så mycket annat val. Tur nog så var kramperna snälla mot mig då. Vid 6 kom min älskling så klädde jag på mig varmt och så gick vi ut på lång promenad. Så mysigt att bara gå runt och prata. Nu ligger vi i soffan och ska snart sova, har en varm kudde på magen så att smärtan lindras lite. Hoppas verkligen att jag får sova ostört inatt. Imorgon blir det träning och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0