What a way to make a living

Jobba jobba jobba. Det enda som står på schemat just nu. Försöker samtidigt klämma in körkortsteori. Idag är sista arbetsdagen för den här veckan. Frågan är bara HUR jag ska ta mig dit. Massa pendeltåg är inställda och det känns som att bussarna kommer vara försenade. Planen är iallafall att ta bussen till farsta, därifrån ta tunnelbanan till centralen, byta tunnelbana till kista och därifrån åka buss till jobbet. Kul. En resa som kommer att ta mig 1 timme och 10 min. Om inte mer. När det egentligen brukar ta max 35 min. Aja ingen idé att hänga läpp för det. Det är ju trots allt fredag idag! Nu måste jag klä på mig. Ska sätta på mig det varmaste jag kan hitta. Idag går värme före skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0