Nu är allt precis som det ska va

Prov imorse och det gick super bra! Kände mig riktigt nöjd efter provet. Nu har jag sportlov på riktigt! Enda uppgiften jag har är att läsa ut en bok på engelska som har 100 sidor. Piece of cake! Sån jäkla lättnad. Efter skolan kom Malin hem till mig, vilket verkligen var på tiden. Vi båda har haft fullt upp med jobb och massa annat så vi har inte setts på mer än 2 veckor, vilket e sjuukt för att va oss! Så vi har bara pratat massa och försökt ta igen all tid. Så glad att jag har dig min bästa. Nu ska jag ut och finslipa på min parkering. Ha en fin kväll


yooooou and meeeee


Kommentarer
Postat av: M

<3

2012-02-22 @ 20:29:17
Postat av: Erri

bästa <3

2012-02-23 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0