God must have spent a little more time on you

Jag har världens finaste man, helt klart. Finner inga ord för hur underbar han är. Förstår inte ens vad jag gjort för att förtjäna den typen av kärlek han ger mig. Älskar dig Dawid mer och mer för varje dag!

Idag har det varit fullt upp i skolan. Fakturor till studentskivan, prov i små företagande och läxor i högar. Ångest är ordet. Provet gick dock bra men är trött på resten. Skoltrött är ordet. Bara 3 skoldagar kvar sen är det lov, precis vad jag behöver. Måste bara göra klart all skit innan. Imorgon blir det jobb i nacka forum igen, 10 - 20 så det blir en lång dag. Skulle egentligen behöva plugga men hey vad gör man inte för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0