9 februari

Helvetes inventering två dagar i sträck, med bara några fåtal timmars sömn så får jag äntligen en kväll till att bara ligga i soffan och inte göra något alls. Så sköööönt. Hade typ glömt hur det kändes. Har också sjukt ont i ryggen, så min älskade ska massera mig snart (om inte det är kärlek så vet jag inte vad det är). Bästa! Men innan han gör det så ska jag natta min lillasyster Nicole. Ska vakta henne från och med idag tills på söndag. Så jag och den damen ska göra massa roliga saker! Efter jag nattat henne och fått massage så ska Dawid på hockey träning och jag ska titta på film med Malin och Linnéa. Håller på att tvinga hit dem. Har inte sett någon utav dem på typ 2 veckor så det är fasiken på tiden! Koooooom nu tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0