Hunger games

Provet igår gick super bra. Så nu är jag klar med inköp och varuhantering och är därmed ett mvg rikare, yeeey. Efter skolan drog jag, Nathalie och Simret in till stan. Käkade middag och gick på Hunger games. Som vi längtat. Älskade boken och filmen var jätte bra! Inte lika bra som boken men den är verkligen värd att se! När filmen var slut tog jag tunnelbanan till farsta och gick hem till min syster där halva familjen var och spelade kort. Hade jätte roligt! När vi spelat klart åkte alla hem men jag stannade kvar och sov med min syster och systerdotter. Sovsällskap är det bästa som finns! Nu har lilla Valentina vaknat så det är bara att börja leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0