April april

Det första Dawid gjorde imorse var att dra ett april skämt. Såklart, haha! Fick skjuts till jobbet, så skönt. Jobbade på Cubus i Nacka forum idag. Alltid lika roligt. Haha så kul när jag ska svara i telefonen på jobbet, lyckas alltid få hjärnsläpp, så jag säger alltid "cubus ööööhö sollentu nej haning nej nacka det är Erica". Haha lika förvirrad om vart jag är varje gång. Råkade till och med säga till en kund att hon kunde kolla om ett par jeans fanns i nacka, när vi var i nacka. Aja, bidrar iallafall med ett gott skratt till alla kunder som får stå ut med mig. När jag slutat så fick jag skynda mig till bussen, men missade den precis. Stod och suckade för mig själv och plötsligt fick jag ett sms av min babe om att han stod med bilen och väntade på mig. Min bästa! Nu är vi hemma och myser, ska snart duscha och sen sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0