Skolan är det bästa jag vet

Försov mig imorse. Så fick springa till bussen med blött hår. Såg ut som en blöt hund när jag kom in i klassrummet. Och juste, tog ett tag att hitta till rätt klassrum också. Började engelska c igår och människan socialt och kulturellt idag. Och vi har redan fått inlämningsuppgifter. Plus att jag har tre stora uppgifter i idrott b som måste göras. Och så får vi inte glömma projektarbetet och lite andra skit kurser som jag har. Haha det har gått två veckor och jag vill redan gömma mig under täcket. Idag ska jag göra klart idrottsgrejerna, engelska c skiten och människan socialt och kulturellt grejen. Och så måste jag hinna packa till London (imorgon draaar vi). Och växla pengar. Och gymma. Och shoppa. Haha fan va jag klaaaaaaagar. Love life. Love school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0