En riktigt bra dag

Bästa dagen på länge. Först var jag i skolan (inte det roligaste), längtar ihjäl mig till höstlovet. Efter skolan träffade jag bästa Pippi. Så köpte vi en present och satte oss sen på wayne's. Super mysigt! När vi fikat klart skiljdes vi åt, hon drog till gymmet och jag drog in till stan. Mötte upp min älskling och sen åkte vi ner till centralen och träffade vi min pappa!! Blev så jävla glad att se honom. Även fast det bara var några minuter (han var bara här under dagen och jobbade). Älskade pappa. Saknar honom redan! Nu är vi hemma hos D, värmer oss med en tänd brasa. Vi har nyss varit ute på en 1 timmes promenad. Så jäkla mysigt att vara ute och gå i höstkylan med sin älskade. Haha ååh vilken tönt jag är. Nu ere idol iallafall, hejja Amanda och Amanda!



Så mycket kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0