Underbar dag med mina systrar

Valparna igår var helt underbara! Dog lite grann när jag såg dom. Valde ut en valp som snart blir vår nya familjemedlem. Så mysigt!! Idag var jag som sagt ledig från skolan. Så imorse åkte jag till farsta och mötte upp min syster Frida och min systerdotter/guddotter Valentina. Hon e så jäkla gullig. Min lilla älskling. Efter en stund kom min andra syster Jenny som kom hem till Sverige igår, hon har precis flyttat från Italien till Ungern men är nu hemma och hälsar på. Så kul!! Dagen var så himla bra på alla sätt och vis. De enda som saknades var min bror och mina två andra systrar Nicole och Linda. Och självklart Lindas lilla Alva, min andra systerdotter. Hon e lika undebar hon. Haha massa syskon och syskonbarn att hålla reda på. Så underbart! Efter flera timmars kvalitéts tid så åkte jag hem till mig och Jenny fortsatte in mot stan för att träffa vänner. Nu är jag hos Dawid och ska snart sova, är helt slut. Imorgon på dagen ska jag hänga med Malin, Pippi och Sigrid. Efter det blir det syskonmys igen. Får se vad kvällen bjuder på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0