Ullared

Vilken dag! Jag är helt slut. Sov 3 timmar inatt och blev hämtad 20 över 4 imorse av Mallan. Så hämtade vi upp resten och började resan mot ullared. Efter 5 timmars åkande var vi äntligen framme. Det var så sjuuukt mycket folk. Har varit där flera gånger innan och då har det aldrig varit sådär mycket folk. Haha jag, Malin, Pippi och Hanna var helt galna med våra kundvagnar. Nästan att man körde på folk för att komma fram, haha rikiga ullareds kärringar. Hittade massa fint och jag längtar så otroligt mycket tills jag och Dawid får inreda vår egna lägenhet! Det finns så himla mycket fina saker. Aaah jag längtar ihjäl mig. I nästan 8 timmar gick vi runt där inne, haha helt galet. Efter det åkte vi hem igen. Åkt bil i 10 timmar och shoppat i 8, haha en helt vanlig lördag. Tack tjejer för en grym dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0