Slut stressat

Jag måste verkligen lära mig att sluta stressa. Jag har varit så sjukt stressad när det gäller skola (största delen) och att hinna med träning och vänner. Och när jag hamnar i såna här stress veckor, vilket är typ alltid, så låser jag in mig med skolböcker och typ gråter över att jag inte hinner med något annat. Idag när Dawid hämtade mig efter skolan, så kände jag verkligen att jag måste sluta. Sluta ta så jävla stort allvar och ansvar i allt, att allt faktiskt inte hänger på mig. Nu måste jag bara fortsätta i dom tankarna. Ligger nu i soffan och har årets huvudvärk. Har tre uppgifter kvar att göra tills på fredag och jag ska bli klar. Fan vad jag har längtat efter det här lovet. Det ska bli så otroligt skönt! Inga läxor, inga prov, inga inlämningar på 9 dagar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0