Back on track

Idag var jag ledig från skolan, helt otroligt skönt. Har nu ett enda arbete kvar att göra, så det verkar som att jag får ett plugg-fritt lov. Sån lättnad! Har varit lite överallt idag. Började dagen med ett gympass med Qela, Malin, Linnéa och Nadja. Kvalitetstid samtidigt som man faktiskt gör nytta. Efter gymmet var jag lite överallt med mina 2 systrar, mami och min lilla systerdotter. Så var vi i länna, globen, årsta berg, haninge och farsta. Skulle ha lite allt möjligt men största delen var för ett par gardiner som min pappa ska ha. Självklart när jag sen kom hem så hade jag köpt fel. Typiskt. Så fick jag ringa runt till varenda hemtex i hela Sverige kändes det som. Tack o lov så hade farsta dom så imorgon efter skolan blir det äntligen rätt gardiner! Har sen bara pluggat och haft mig. Avslutade dagen med ett 55 minuters cykelpuls-pass med min man, Qela och Carro. Kommer sova riktigt bra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0