Tjej helg i Ullared

Så har man kört ca 60 mil på två dagar, känner att mitt körkort är nära nu. Sitter i bilen tillsammans med min mamma, syster och systerdotter. Vi har varit och shoppat på Ullared! Kom dit igår, shoppade som galningar och avslutade kvällen på Lia hof herrgård. Super mysigt!! Vi skulle egentligen ha åkt hem tidigt imorse, men eftersom vi är så himla virriga så glömde vi en påse vid kassan igår, haha självklart var det min påse också. Började typ gråta när vi upptäckte det precis innan vi skulle sova. Så då åkte vi tillbaka idag och sjukt nog så hade kassörskan lämnat in min påse till kundtjänst. Halleluja! Haha vi hoppade av glädje. Har iallafall hittat fina grejer och tre tavlor som jag dör för! Såå nöjd.


Kommentarer
Postat av: Mamsi

Haha jag ser verkligen fundersam ut "huuuur ska vi få plats med den hääääär då" ;)

2011-11-15 @ 09:14:17
Postat av: Erica

Hahah men det var ju verkligen så! :D

2011-11-15 @ 09:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0