Nationella svenska b

I 4 timmar satt jag och skrev på det där jävla provet. Hade kramp i båda händerna när jag äntligen var klar. Var så trött när jag åkte hem att jag var nära på att åka förbi min busshållsplats. Då är man fan riktigt trött. Kom hem, la mig i sängen och sov en timme. När jag vaknade började jag skriva på 2 uppsatser. Är ruggigt skoltrött så jag vill typ köra upp mina uppgifter i mina lärares... Snart har jag bara en termin kvar. Då jävlar! Nu ska jag ta en paus från pluggandet och dra till gymmet. Cykelpuls i 55 min tillsammans med Qela. Ska bli kul. När jag kommer hem igen ska jag fortsätta plugga och sen sova. Imorgon är det freeeeeeedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0