Ledig

Vaknade för en stund sen, är utvilad och på riktigt bra humör. Har verkligen längtat till att få sova ut! Idag är vi lediga från skolan, så otroligt skönt. Vilket gör att jag får tid att plugga det jag behöver plugga på, plus att jag får sova hihi. Vid 11 ska jag förbi skolan snabbt och prata med min mentor samt möta upp en tjej i min klass. Efter det ska jag in på banken och betala in det sista på vårt flak. Äntligen så är vi klara med det utan problem och annat. Nu kan vi bara börja längta och vänta på att våra biljetter till skivan ska komma och sälja slut dom. Vid 12 plockar Malin och Kim upp mig och så ska vi storshoppa på ikea. Senare idag blir det gymmet med Pippi. Får se sen vad som händer!


Trött tjej igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0