We will still be friends forever

I lördags efter jobbet åkte jag hem snabbt, duschade och bytte om, sen var det dags att åka in till st-eriksplan där det var avskeds middag för Sanna och Camilla som flyttar till London. Åt på restaurangen Grappa och hade det jätte trevligt. När det var dags för tjejerna att dra vidare och för lillplutten (jag) att åka hem så sprack det. Grät som att vi aldrig mer skulle ses, så ont gjorde det. Kan fortfarande inte fatta att min Mcsaensi ska lämna mig. Min Sanna som varit med från första början inte längre kommer vara kvar. Blir tårögd bara av att tänka på det. Men det är inte ett farväl, utan ett mer vi ses snart igen.


Jag älskar dig! Kommer sakna dig obeskrivligt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0