Så var helgen snart slut

God morgon! Igår jobbade jag frukost och lunch på donken, ville typ ta livet av mig när min väckarklocka ringde. Men det var grymt skönt att få sluta klockan 3. När jag slutat åkte jag till Sickla med Dawids föräldrar. När vi var klara där släppte dom av mig hemma och så var det dags för mig att fixa mig. Vid 6 kom Malin, Sigrid och Dominique och hämtade mig. Så svängde vi förbi Pippi och sen åkte vi ner till Linda. Kvällen vart väldigt lyckad med grillat, sång, dans, frågesport (jag vann, haha otippat) och skönt sällskap. Var hemma vid halv 11 då resten av gänget skulle dra ut. Snart är det min tur också!
Nu ligger jag i soffan och pluggar samtidigt som jag försöker få i mig frukost. Ska åka och jobba om en timme. Slutar dock klockan fyra så det blir ett jätte skönt pass. Hörs ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0