Riktigt skön dag

Aaaah vilken skön dag! Har legat ute i solen i princip hela dagen. Startade iallafall dagen med en promenad hem till mig från Dawid, haha typ 10 minuter men ändå. La mig sen i vår otroligt sköna "häng-gunga" ute på altanen. Så läste jag ut min engelska bok, skrev klart min sista book journal och så skrev jag klart en handels uppsats. Så skönt att ha det klart, nu ere bara proven. No stress! Sweet. När jag var färdig slänge jag i mig lunch och så kom Malin och hämtade mig. Så åkte vi till Sigrid där hon och Pippi var. Så packade dem ihop sina grejer och så drog vi ner till sjöängen och solade hela dagen. Så sköööönt. När vi stekt färdigt gick vi hem till Sigrid och slappade på hennes balkong. Nu är jag hemma hos Dawid och har nyss duschat. Ska snart gå och lägga mig så att jag är pigg till nationella imorgon. Puss på er




Mina fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0