Mysig mors dag

Drog till gymmet med Dawid imorse. Båda var helt döda när vi gick därifrån. Har sen bara pluggat religion hela dagen lång. Snäääääälla Lotta ge mig mvg bara. Gör vad som helst. Haha fyfan vilken jävla geek jag är. Hann också äta en grym middag med hälften av min stora familj. Tobbe och Jonas var nämligen på besök. Och eftersom det var mors dag blev det också fika efter maten. Mamma fick as fina skor av oss, så fina att jag själv vill ha dom, och så fick hon fina blommor. Älskar dig mami! Nu ligger jag i soffan med världens matkoma och pluggar fortfarande religion. Lär bli att jag fortsätter göra det, typ hela natten.. Tre dagar kvar nu sen är jag klar med tvåan, lycka


Kommentarer
Postat av: Mamsi

Älskar dig!

2011-05-31 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0