Mitt fredagsmys

Min fredag var så bra. Efter praktiken åkte jag till söder och mötte upp min finaste pojkvän. Så åt på thai restaurangen orkidé, så jäkla goott. Synd bara att servitrisen vi alltid lyckas få är så otrevlig. Men annars var middagen hur mysig som helst och maten smakade lika bra som alltid. När vi var klara där åkte vi hem och myste en liten stund och sen åkte Dawid iväg och så kom Sigrid och hämtade mig. Så åkte vi till centrum, köpte godis och sen åkte vi hem till henne och tittade på trassel. Som jag längtat, och den var verkligen värd att vänta på. Sååå bra. Pascal i mitt hjärta, haha! Hela kvällen spenderades där tills Dawid hämtade upp mig mitt i natten. Riktigt bra fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0