Kan jag bara få mitt jävla lov nu?

Jag är heeeeeeeeelt död. Nu vill jag bara få lov så att jag kan få slappa av. Har nyss haft ett 3 timmars svenska prov. Gick jätte bra, är super nöjd. När provet var klart så kändes det skitskönt, tänkte lite smått för mig själv att jag är klar med alla kurser, bara 2 religions uppsattser som ska in och en modevising. Piece of cake. Så kollar jag på tavlan och ser att jag har ett jävla religions prov nästa onsdag (som för övrigt är SISTA dagen i skolan), huuuur tänkte du nu kära religions lärare? Om man nu missar det eller kanske "bara" får ett g och vill ha mvg, när ska man få göra om provet??????? I trean eller? aaaaaah blir så arg. Skulle egentligen på en jävla utställning med klassen efter lunch men nu skiter jag i lunchen och utställningen. Får sitta i skolan tills jag är klar med båda religons grejerna och plugga varenda tid jag får över till mitt prov. Det här är inte min dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0