Ge mig sommarlov nu bara

Hej på er. Har inte skrivit nått sen i söndags, men det är bara för att jag inte haft tid. Har iallafall hunnit med rätt mycket på två (eller tre om man räknar med idag) dagar. Har umgåtts med fina vänner, övningskört, pluggat, jobbat, fått stipendium(!!!!), shoppat, fikat och varit i skolan. Haha helt ointressant. Just nu ligger jag i min soffa, kom hem från skolan för en liten stund sen. Planerna för idag är att skriva klart två stycken religions uppsatser, gymma och övningsköra. Allt annat får vänta. Hoppas ni får en fin onsdag.
Puss på er


Kollade på treornas projektredovisningar idag.
Och så får man fika medans man kollar, kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0