En grym söndag

Gårdagen var sååå bra. Hann med så himla mycket. Först på morgonen åkte jag och Dawid hem till mig, så kom min syster Linda och min älskade lilla systerdotter Alva hem till oss. Så käkade vi kyckling & räksallad (haha jag åt pasta och currysås) ute på altanen hela familjen. Så jäkla mysigt! Efter det blev det kladdkaka, mumma. Så lekte vi hela förmiddagen med sötaste Alva. Längtar tills lilla Valentina kommer (min andra systers bebis som kommer i juli) så jag kan gosa med henne också. Vid 2 åkte jag och Dawid iväg med hans föräldrar på visning av en lägenhet. När vi var klara där släppte Dawid mig hemma hos Victoria där det var tjejmys. Så där satt vi, slitna tjejer (haha) och tryckte i oss jordgubbar, kakor, chips och nötter. Goootti. Gick sen ut och la oss i solen. Vid 5 kom Dawid och hämtade mig, så åkte vi in till centralen där min älskade papi befann sig i ca 15 min. Men vad gör man inte för papi. Blev så glad att träffa honom, även fast det var kort. Åkte sen hem till Victoria igen, köpte med oss pizza och så tittade vi på film och tryckte i oss allt möjligt. Sen var det dags att åka hem till mig och sussa med min älskling. Braaaaa söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0