Äntligen fredag

God morgon! Igår var det praktik och jobb 9 - 20. Var helt död när vi stängde butiken. En grym sak som hände igår var att Sigrid kom in och jobbade hos oss. Så nu är hon uppskriven som extra personal och kommer få jobba i sommar som bara den. Så jäkla kul!!!
Nu ligger jag i Dawids soffa och ska snart föna mitt hår och sen gå i tåget. Är sommarklädd och det spöregnar ute. Det är det enda negativa med att ha "två hem" är att man får klädångest. Haha jag har verkligen bara sommarkläder här. Kuuul. Aja nu måste jag börja fixa mig så att jag inte missar tåget. Jobbar på cubus idag 12-20. Och efter det ska jag hem och..... PLUGGA. Religion i mitt hjärta. Aja vilket som så ere iallafall fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0