Välkomnar våren

Det är äntligen våååår. SOM jag längtat! Älskade sol. Idag, som förra tisdagen, pluggar jag hemma. Tisdagar är så otroligt onödiga. Två lektioner i samma ämne, där man redan är klar med allt. Så nu ligger jag i soffan och dricker te. Ska snart gå ut på baksidan och sätta mig och läsa. Solen bara steker på där bak så jag lär inte ens behöva en jacka. Underbart! Skulle egentligen gymmat med mina tjejer idag och sen ikväll haft fotbollsträning, men cubus ringde så jag ska åka in och jobba vid 3. Hörs imorgon! Hoppas alla får en fin dag. PUSS


God moooorgon


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt se dig med leeeeeende... Puss pappsen

2011-03-23 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0