Tillbaka till verkligheten

Hej! Idag var det skola från 8 till halv 3. Var sjuukt seg hela dagen. När jag slutat åkte jag in till slussen för att jobba. Nån som tror att jag var taggad? Haha njaa inte så. Men hade sjukt roligt hela dagen/kvällen ändå. Alla var på bra humör och vi bara skrattade hela tiden. Fick även "fin besök" av självaste Nicky Stockholm, hahaha woho. När jag slutat åkte jag hem och fixade lite grejer och nu ligger jag i Dawids säng och myser med honom. Nu ska jag sova och fysatan va skönt det ska bli. Imorgon är jag ledig så jag ska sova ut sen är planerna att färga Fridas hår, åka in till stan med Qela, övningsköra och gymma. Sweet! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0