Sista dagen på det här "lovet"

Gårdagen var gryym. Åt as goda cupcakes som bästa Qela hade bakat, tryckte i oss chips & dipp, spelade spel och badade. Skrattade så att vi fick ont i magen och badade tills vi såg ut som russin. Däckade sen tillsammans med Dawid runt 2. Tack för igår sunshines! Och ett extra tack till Qela som fixade allting medans jag var på jobbet.
Och idag var det söndag. Sista dagen på mitt "lov". Just nu ligger jag i Dawids soffa och tittar på vasaloppet med hans föräldrar, Dawie är nämligen och tränar. När han kommer hem ska vi käka lite och sen åka hem till mig och spendera resten av dagen där. Ikväll blir det förmodligen bowling med Sigrid, Qela och kanske några till. Hoppas alla får en fin söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0