Pluggar hemma

Helloo. Igår efter skolan åkte jag in och jobbade till kl 9. När jag slutat stod Jelle utanför med bilen och väntade på mig. Guldvärt. Åkte hem, duschade & käkade middag med min älskling. Låg sen och tittade på big brother tills det var dags att sova.
Idag har jag egentligen skola halv 11 till halv 3. Och det är två lektioner, i samma ämne. Onödigt? Oja. Speciellt när man redan är klar med 3 stycken outfits. Så istället för att sitta där och stirra in i väggen, så sitter jag nu i min soffa och skriver klart min film recension som ska in imorgon. När jag är klar med den ska jag plugga religion och sen läsa min engelska bok. När jag är klar med det ska jag och Malin till farsta och göra lite ärenden. Efter det ska jag träffa Pippi och ikväll är det träning!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Mysigt du pi härligt tös jag har! Pöss pappsen

2011-03-15 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0