På't igen ba

Helloo. Gårdagen var grym. Efter en hel dag på praktiken så åkte jag in till gamla stan och mötte upp hela tjej gänget. Så gick vi tillsammans till källaren Movitz. Så jäkla grym restaurang! Och 13 tjejer runt ett bord, kan ju inte bli bättre. Hade hur kul som helst. När vi ätit färdigt så rörde vi oss upp till baren där det blev aphjärna, haha kvällens höjdpunkt. Vid 11 skulle tjejerna dra ut, så då åkte lilla jag hem till Dawid och avslutade kvällen där. Jag har verkligen det bästa av båda världarna. Bästa vännerna och bästa pojkvännen. Tack alla för igår och grattis igen fina Sanna! Nu är jag iaf på jobbet, var tidigare i farsta med Dawid och fixade klart det sista på Sannas present. Nu måste jag jobba, folk ska ha mat.... Puss


Lilla jag på praktiken igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0