Onsdag

Hej på er. Idag var det skola från 8 till halv 3. Dagen började med prov i religion, och sedan även en inlämning. Gick jätte bra. Efter det var det formgivning till typ klockan ett, och efter det var det äntligen dags för svenska. Visade min film recension och skrev även klart den. Så nu är den inlämnad och klar. Vilket betyder att jag är klar med allt som man ska vara klar med. Har även gjort klart en engelska redovisning som ska vara klar om 3 veckor. Sweeet. Sån jävla lättnad att bara känna att man inte behöver stressa ett dugg, utan bara ta varje dag som den kommer utan ångest och stress. Efter skolan skulle jag egentligen fixat lite grejer i farsta med Nadja, men hann inte eftersom jag var tvungen att åka in och jobba. Så ska fixa resten på lördag med Malin istället. Vad vi håller på med kan jag inte säga än.
Nu ligger jag i soffan hemma hos Dawid, myser för fullt och tittar på fotboll. Ska snart sova, imorgon ere praktik igen. Wohoo!
Hörs imorgon, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0