Mitt andra hem

Helloo. Idag var det skola till halv 3. Mötte sen min syster, så gick vi och käkade i farsta centrum. Köpte också ett fint födelsedagskort till vår mami som fyller år idag! Åkte sen hem med Jelle. Vid 6 var det dags för födelsedags middag med hela familjen. Typ första gången vi alla var samlade, alltså allas pojkvänner (dom är ju också en stor del av familjen) var nu med. Vid 7 var det dags för mig att packa ihop fotbollsgrejerna första gången för i år och dra till mossen. Årets första ute match. Fan vad jag har saknat det. Jag så länge min kropp orkar, så kommer jag aldrig sluta på fotboll. Sjukt hur man kan ha sån kärlek till en sport. Matchen gick sisådär, tråkigt när matcher avgörs på offside. Nu ligger jag i sängen med Dawid, ska nu stänga ner datorn och sova. Hörs imorgon, puss!


Mitt andra hem


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Wow härligt gräsmattan!!! Kul att ni hade mysigt!!!

Trevligt fikat och grattar mamma Ingela!!!! Toppen smile... Pappsen

2011-03-10 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0