Jobbaaaa

Hej på er. Har nyss varit i skolan och sitter nu på tunnelbanan påväg till jobbet. Sista lektionen var isräddning, haha rätt onödigt men nu e det gjort iallafall. Vår lärare var sjukskriven förra året, så vi har väntat på den här lektionen i över ett år nu. Haha och så va den klar på typ 30 min. Tanken var verkligen "haha har jag väntat ett år, på att få g i idrott, för dethär?!". När vi slutat körde urgulliga Fatima hem mig så jag kunde hämta mina jobbkläder, och sen körde hon tillbaka mig till farsta. Så snällt!!! Nu måste jag sluta babbla, är snart framme i slussen. Efter jobbet blir det hem till Dawid och soova. Imorgon ere praktik som gäller.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0