Hard rock med min älskling

Hejsan! Dagen startade med våfflor till frukost med min chef på cubus. Grymt sätt att starta dagen på måste jag säga. Så hade jag praktik till 5 och jobbade sen till stängning. Herregud, folk är helt galna när det är löning! Och det blev inte bättre när dem såg att vi hade 25 % på allt i butiken. Haha så idag har vi fått jobba på. Nu sitter jag i baren på Hard Rock Café med min älskling, väntar bara på att få vårt bord. Ska bli så himla mysigt! Nu måste jag vara social. Efter vi ätit och så ska vi åka hem och basta. Bästa fredagen!
Hörs imorgon, PUSS






Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härlig ni två med hard rock´n hmmm... smile pappsen

2011-03-26 @ 08:00:55
Postat av: Pappsen

Åhh verkligen mysigt ni haft ser jag! Maten ser jättegött ut. MUMS mmmmmmm... Pappsen

2011-03-27 @ 07:35:33
Postat av: Erica

Ja det var jätte mysigt! och maten var super god :)

Puss älskar dig!

2011-03-28 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0