Fredagsmys

Hej på er. Ligger i Dawids soffa och är helt död. Idag vare praktik 9 till 18 och fasiken va trött jag var när jag bara jobbat halva dagen. Känner verkligen att jag måste börja ta det lugnt. Så den här kvällen ska jag bara ligga här och inte röra på mig. Så underbart. Håller på att skriva lite på min film recension och ska snart titta på film med familjen. Jag fick välja så det blev The last song. Har hört att den e grym. Nu ska jag skriva lite till innan filmen börjar. Imorgon ere jobb, men börjar lite senare än vanligt. Skööönt. Så det blir sovmorgon!
Hörs imorgon gullisar. Hoppas alla får en fin fredag.


Trött tjej imorse påväg till praktiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0