Femte mars

Hej på er! Kom hem för en stund sen och har bara legat i soffan. Ska snart göra lunch och sen byta om till normala kläder. Haha det jag har på mig nu är inte så snyggt. Idag är det jobb 14 - 20.30 som gäller. Efter det blir det tjejkväll så det bara ryker om det. Det blir jag, Qela, Sigrid, Victoria, Sanna och Malin. Vi ska äta massa gott, spela spel, bada jacuzzi och bara ha det hur bra som helst. Längtar! Hoppas alla får en fin lördag.
PUSS


Min trötta pojkvän & Mästerbagarn Qela


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ojojoj, vilekn full fart du har! Jobba sen mysigt med tjejer och jacuzzi mysigt... härlig kväll får du säkert! Tupplur Dawid, mysigt! Smile...

Idag e det 6 mars ojoj snabbt snart e det våren kommen... Då behöver man inte tänka på vinterkläder.. :-p

Pappsen

2011-03-06 @ 07:46:53
Postat av: Erica

Haha ja men det måste man ju ha för att hinna med allt man vill göra :D Vi hade jätte kul!

Ja tiden bara rinner iväg, men det får den gärna göra så att det blir sommar snart :) är så trött på min vinterjacka!

Pusss papi

2011-03-06 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0