En braa onsdag

Hej på er! Idag var det skola och när jag slutat kom mami och hämtade mig och så åkte vi till huddinge. Tog mina allergi sprutor, och idag var sista gången. Friiiihet! Efter fyra långa långa år är jag äntligen klar. När vi var färdiga där åkte vi runt i trångsund och övningskörde. Fasiken va bra det går. Vill bara bli 18 nu och ta det där körkortet. Körde sen hem och efter en stund kom Dawid dit. Så tittade vi på tv och töntade oss, sen åkte vi upp till centrum och köpte lite food. Åkte hem till honom, lagade mat tillsammans, fick bli pappas köttfärssås, MUMS! (Den blev dock inte lika bra som när pappa gör den, men ändå). Nu ligger vi i soffan och myser, ska snart sova. Imorgon blire praktik.
PUSS


Otroligt hemsk bild, men så jäkla nöjd tjej


Kommentarer
Postat av: Jenny

yyyeeaaaahheee gud vad duktig du ar! Nar jag kommer hem sa kanske du kan lara mig hur man kor ;) hihi.



Kampa pa det kommer ga utmarkt! :) Saknar dig.

2011-03-24 @ 15:31:49
Postat av: Jerrrica

Hihi ja förhoppningsvis så kan jag det :D när tänkte du komma hem? Du måste vara hemma på min 18års dag!!!! Saknar dig också. Hälsa Miklos :)

2011-03-24 @ 15:45:55
Postat av: Pappsen

Tummen upp!!! Glöm inte se vägen!!! Smile

2011-03-26 @ 07:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0