Det här kommer bli en bra fredag

Hej! Idag är det freeedag. 3 dagar kvar på lovet. Eller ja, lov kanske jag inte ska kalla det, jobb alla dagar utom 1. Så det har inte precis känts som ett lov. Om typ en halvtimme ska jag åka in till stan, ska möta upp Jessica. Så ska vi gå runt och titta i affärer och förhoppningsvis hitta massa fina grejer. När vi är klara där ska jag åka till jobbet och efter det ska jag hem till Dawid och baka cupcakes med Qela. Efter det ska jag och Dawid åka in till stan och äta på restaurang. En braaa fredag


Fina Jessica idag i gamla stan


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Heeeeej... alltid kul läsa.... Jaaa, jag vet lov men räknas inte lörd o sönd... fniss...

Jaa, kul att du har gjort mkt! Toppen, Erica..

Nu e det mars-månad... skönt att det blir varmare ute snart! Våren e tebaks again...

Pappsen

2011-03-04 @ 21:59:41
Postat av: Erica

Heeej papi! Haha nästa lov får jag förhoppningsvis mer vila.

Ja äntligen är det påväg att bli vår. Halleluja! Ses snart.

Puss älskar dig

2011-03-05 @ 09:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0