Då var den här helgen slut

Yeeello. Gårdagen vart riktigt lyckad. Den kunde ha fått fortsatt några timmar till men tjejerna skulle ut och i don't blame them. Åkte senare på natten hem till min finaste. Satte klockan på 3 olika alarm och på dawids telefon bara för att jag inte skulle försova mig. Tror ni att någon ringde imorse? Nääää. Så jag vaknade 10 min innan jag skulle börjat jobba och fick panik. Var på jobbet 10 min försent så det var lugnt men ändå, har aldrig varit sen innan. Och allt var för att klockan ställdes om inatt. Morr. Dagen gick iallafall sjukt långsamt och jag ville bara dö, det var folk hela tiden. Jublade när klockan blev åtta. Fick skjuts av min bästa hem och nu ligger vi i sängen och ska sova. Hörs imorgon. Peeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0