Back to school

Igår var jag leedig. Så skönt att vara det på en söndag. Åkte in till stan med Dawid och hans föräldrar. Käkade lunch och sen shoppade vi lite. När vi var klara där åkte vi hem till Dawid igen, lagade middag och sen var det helt plötsligt dags för solsidan. Käkade massa gott, Qela's cupcakes, muuums. Sen åkte vi hem till mig och tittade på big brother, efter det var det sovdags.
Idag ringde klockan 7, och det var inte alls svårt att gå upp. Var i skolan 20 i 8 och jobbade lite med min engelska. Sen var det dags för lektion. Nu har vi religion, snackar om etik. Rätt intressant faktiskt. Efter skolan ere jobb som gäller.
Hörs sen, pussar

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vaaa, lätt att vakna nu???!!! wow, nu vet jag hur du har ansvar för tiden... Det har jag kämpat att se till att du skulle kunna stiga upp...SMILE!

Pappsen

2011-03-07 @ 19:22:13
Postat av: Erica

Hahaha aa nu är det mycket lättare. Ja allt är tack vare ditt tjat varje morgon. Haha pusss!

2011-03-08 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0